Account maken  Inloggen
thumbnail

Pipeline Meetup Utrecht

Door: Edwin van het Bolscher, 3 februari 2020 Utrecht - Bespreek CG-pipelines, van studio-brede pipeline-tools tot quick 'n' dirty scripts. Van de nieuwste software-integratie tot die ene tool die je toevallig gebruikt. Een meetup voor iedereen, niet alleen TD's. Van baas van een studio, animatie, TD's, hele IT-afdelingen, riggers, modelers, producenten, VFX'ers tot iedereen die graag meepraat over het stroomlijnen van CG-producties, is iedereen van harte welkom!

Sta je op het punt een nieuwe productie te starten en heb je een technische brainstorm nodig? Of bereid je je voor op een tweede seizoen van een serie en wil je graag laten zien hoe je de productie van het eerste seizoen hebt voltooid met een in productie bewezen pipeline? Of de ene commercial na de andere runnen en je pipeline laat soms veel te wensen over? Hier moet je zijn - alle TD-hoofden van Nederland op één locatie. Laten we kennis delen!

Het initiatief en de organisatie ligt bij Roy Nieterau, Creative en Technical Director van Colorbleed uit Utrecht.

Wanneer:
Donderdag 13 februari 2020 vanaf 18:00 tot 23:00 uur

Waar:
Florin, Nobelstraat 2 in Utrecht

Aangekondigde sprekers:


* Presentaties zullen in het engels zijn.


Het programma:
17:50 - Walk-in
18:15 - Roy Nieterau (Colorbleed) - Kleine introductie Pipeline Meetup
18:25 - Jean Paul Tossings (Polder Animation) - De Polder Animation Studio Pipeline (30 minutes)
19:00 - Ralph Meijer - Ambassadors - Shotgun voor merken en commercials (30 minutes)
19:35 - Sybren A. Stüvel & Jeroen Bakker (Blender Software Developer) - De Production Pipeline van Spring (20 minutes)
19:55 - Pause/Break (15 minutes)
20:10 - Sacha en Thierry Paalman (Submarine) - productie van Amazon Prime series Undone (30 minutes)
20:45 - Milan Kolar (Pype.club) - Outsourcing pipelines (30 minutes)
21:20 - Frederic Servant (Arnold Development Manager van Autodesk) - Autodesk Arnold USD (25 minutes)
21:45 - Sebastien van Hesteren en Julik Tarkhanov - Shotsky.io (15 minutes)
22:00 - Borrel

Meer informatie

1223 Views
Blijf op de hoogte! Ontvang insprirende artikelen, tutorials, tips, nieuws, vacatures en ontwikkelingen in je mailbox.
 Abonneren

Over de auteur

Edwin van het Bolscher

Edwin van het Bolscher is founder, developer en hoofdredacteur van 3dhype.

Populaire onderwerpen

3ds Max en Maya Indie verschijnt vanaf 7 augustus

Ministerie van Animatie en Film (MAF) afleveringen

Interview met Paul Debevec, een professor met een hart van een kunstenaar.

HKU Paradise Lost

Alientrick gaat voor een doorstart

Vrienden van 3dhype:
  Populaire projecten