Pjanssen1. Maak het path met een spline (niet renderable)
2. Maak een box met een x aantal segmenten (om ervoor te zorgen dat het buigen er fatsoenlijk uitziet)
Dit wordt het stukje wat je de lijn gaat zien volgen.
3. Geef deze box een pathdeform modifier.
4. Selecteer de spline met 'pick path'
5. Animeer 'percent' vervolgens.
WdekreijNu ik het zo lees denk ik: Oja logisch eigenlijk 😉 Maar zelf opkomen: Ho maar 🤓
Ga er volgende week zaterdag mee aan de slag, thnx (eerst even tentamenweek zien te overleven ]-( )
WdekreijBen er aan begonnen, en ben er nu ook mee bezig..
Maar heb nu een ander probleem (en vond het zonde om hiervoor een nieuw topic te openen).. Als ik Motion Blur aan heb staan (Brazil/3ds max dus), en dan ook Depth Of Field aan zet dan vervalt de Motion Blur.. Hoe kan dit, en vooral: hoe zou dit voorkomen kunnen worden?