modeled in 3ds, texture in phtshp standard lighting voor scanline render rendertijd +- 6min voor color,specular en reflection pass samen. 1200x685px op een AMD1.2GHz 512MB RAM
dateert van 2005 en was bedoeld om in flash te gebruiken de gleuven in de muur waren buttons die opgloeiden
as always critics welkom
18 jaar geleden geplaatst
2006.
0 Likes3982 Views Reacties
ja, weet dat scanline zo stilaan nostalgisch begint te worden, toch heb ik ooit het idee dat ie het prijs/kwaliteit (en dan bedoel ik tijd) nog altijd haalt van MR. ligt er natuurlijk wel aan hoe je belichting aanpakt.. Waarschijnlijk zal mijn kennis/kunde van MR (die niet zo bijster is) ook wel meespelen.
Momenteel ben ik bezig met een karakter in Maya, render die wel met MR Vind dan final gather en Ambient occ nog wel rendabel
Her name is elmyra duff and she loves to hug, hold and squeeze animals .... untill they die zet wel es iets in wip
He, die fisheye is opzich leuk, maar waarom gebruik je niet de bol als een lens in plaats van een kerstbal? Aangezien de fisheye ook een lens is, kun je doormiddel van refractie en de brekingsindex een lens maken. B-)