Tijdje terug voor het bevrijdingsfestival een animatie( 1 min ) gemaakt met als onderwerp "vrijheid maak je met elkaar""
Uitgebeeld door 2 groepen soldaten die tegen elkaar ten stijden trekken, opgejut door hun generaal en propaganda. Na er achter te komen dat hun zogenaamde vijhand niet blijkt te zijn wat hun was verteld, en verdacht veel op hun zelf lijken besluite ze de generaal van zijn macht te ontnemen, en als het waren af te zetten.
Nu weet ik nog niet of ik de animatie kan posten, dus voor nu maar wat screens:
In totaal met 4 man aan gewerkt.
Wouter Heijselaar Maurice Hoffenk Sebastiaan v Hesteren Ivo Diependaal
Heb met voor de verandering niet mer karakter modelling bezig gehouden.
Heb het project overzien, en teamleden begeleid bij rigging, animatie en karakter modelling. Daarnaast me bezig gehouden met het landschap, shading , lighting/rendering.
Ik heb hem in groter formaat en met minder compressie gezien en het lijkt me de moeite waard die versie ergens neer te planten, want je mist een hoop in deze versie en dat is zonde.
ik heb deze link niet meer, maar eddy als jij hem nog hebt, post hem maar, bevrijdingsfestival is voorbij en hun hebben geen bezwaren kenbaar gemaakt voor verotning na het evenement.
Zodra we iets gingen doen met een shader bv wat spec of stof achtig uiterlijk met falloff, begon het al snel af te steken en de rendertijd schoot enorm omhoog. Wilde aan het begin van het project zelfs nog skinshader setups erin gooien, ben blij dat ik dat niet heb gedaan in iedergeval.
Maar wat variatie hier en daar had misschien wel wat opgeleverd, maar niet meer veel kunnen testen gedurende het project helaas.
Uhhm, ze hebben computers.. echte renderfarm niet.
We hebben op locatie 12 a 18 grote sli opstelling xps dell comps, zo meerdere lokalen,
Kan die opstellen als renderfarm, maar is niet standaard gedaan, Zelf hebben we dit niet gedaan, aangezien het instellen/ testen enz van de render opstelling lang zou kunnen duren.
We hebben gewoon ieder losse scenes en lagen gerenderd, en dat ging goed.
4 a 5 comps tegelijk , resulteerde in een rendertijd van `10 uur.