FransZiet er goed uit, William. Heel benieuwd naar het eindresultaat en succes met jouw studie.👍
WilbertDenk dat dit een er mooi resultaat kan gaan hebben. Zal zeker deze post volgen. Ga je met Zbrush of Mudbox nog sculpten?
SchueyBedankt!
Wat er nu staat het ik met mudbox gesculpt, maar voor het fijne detail voor in de normal map ga ik misschien wel met zbrush aan de gang. Aan de andere kant, zoveel detail gaat zijn huid niet meer krijgen, iig niks wat ik in photoshop niet kan maken, verder sculpten zou overkill zijn. Ik wil gewoon nog een stel nette textures maken, netjes belichten en renderen, en dit af hebben. Dan wil ik toch zo langzamerhand eens een character gaan maken, dat is een tijdje geleden, en wil me daarin toch gaan specialiseren. Misschien moet ik dat toch wel gaan doen voor een opdrachtgever binnenkort (hoop ik) dus dat komt wel goed. Eerst dit af, op het gemakje, doe elke keer een stukje als ik tijd vrij heb.
FransHet lijkt wel of jij het gezicht geschilderd hebt met couache. Erg mooi. Het gezicht en de ogen heb jij een fraaie uitdrukking gegeven.
De buisjes hadden wat mij betreft wat meer volume/materiaal mogen hebben. Nu lijkt het of dat zij d.m.v. een platte layer op het geheel zijn gelegd. Een schaduw zal gebroken worden door een buisje en niet recht toe recht aan er onder door lopen. Aan de andere kant doet jouw oplossing geen enkele afbreuk aan het geheel.
De lichtval op de schalen geeft de bol een prima diepte mee. 👍
SchueyBedankt!
Die buisjes kunnen idd wel wat refractie gebruiken, misschien in de toekomst als ik tijd over heb 😊