Ivo-DZiet er goed uit. Maar dit moeten scripten... je kan tocheen look at constraint gebruiken, of mis ik iets?
jammer van de lijntje bij de ogen, zien er beetje erg gepaint uit, maakt het toch wat minder. Gene wat je daarnaast nog zou kunnen veranderen, is een bump toe te voegen aan de shader/ patroon op de bodem, is vlak allemaal.
Voor de rest heb ik niet veel op te merken over je interactieve facade, al heb ik het idee dat je heel erg ingewikkeld bezig bent geweest, en het eenvoudiger zou kunnen. Los van dat, goede testcase.
Janvt prettige van scripten in virtools is dat we complexer gedrag kunnen toevoegen en onderzoeken ( denk aan relaties tussen de elementen ondeling, maar ook hoe snel reageert het waarop en wat is de hierarchie van reacties).. en t is makkkelijker om heel veel uit te proberen en te testen in korte tijd.. oh ja en ik heb alle klimaatdata voor rotterdam van de afgelopen 50 jaar in t eerste script gestopt...irrelevant voor animaties maar voor architectonisch onderzoek naar interactieve facades erg interessant...
met mn twee scripts nu af kan ik binnen 5 minuten een compleet nieuw gedrag op een compleet nieuwe mesh genereren en testen...en dat is eigenlijk het doel ven de workshop.
tnx voor de bumpmap tip, had aanvankelijk een bump drop zitten maar de leather bump wilde niet werken op de basis van de ogen :(