Mijn complimenten. Erg goed gedaan ik vind ook de belichting erg goed. Aan de binnenkant van sommige ronde kantelen in de ronde torens zitten wat texturemapping schoonheidsfoutjes (stretched) en ik zou de daken een andere texture geven, dit ziet er wat modern uit. De steen grootte van het bovenste gedeelte van de kleine ronde traptoren (links boven) zijn te klein. Er zit wel veel diepte in de textures van de stenen van de muren en torens wat ik erg mooi vind, heb je displacement mapping gebruikt of de gewone bumpmapping?
Ik ben benieuwd wat voor een programma je voor dit kasteel project gebruikt hebt en welke renderer.
Ben zelf ook bezig met een oud hollands kasteel op te de bouwen in 3D waarvan ik binnenkort op deze site werk (in progress) van ga plaatsen. Het is erg moeilijk om aan goeie textures te komen voor oud hollandse kastelen dus maak ik ze zelf. (Leien daken, kloostermoppen stenen, oud verweerd hout in rood en wit enz)