Die ranzigheid op de auto heb ik overwogen, maar wilde de auto slick in beeld brengen.. Klopt wel. Misschien nog eens een alternatieve versie proberen dan omdat je wel gelijk hebt.
Hallo ErEr, Ik kan je geen Feedback geven omdat ik pas bezig ben met Blender. Ik kan wel zeggen als je die auto zelf heb gemaakt mijn petje af hoor en wat het vuil betreft is de auto net gestart. Ik vindt hem mooi.
Dashboard en voorstoel zijn nogal egaal grijs vergeleken met het interieur achterin de auto. Ramen iets donkerder tinten misschien. Het plaatwerk is bij de dorpel wat aan de donkere kant voor een witte sneeuwomgeving voor mijn gevoel. Dat zou veel wit licht moeten bouncen ook tegen de dorpels. Zelfde verhaal voor het MBW logo op de achterkant. Spiegel is grijs, zou toch iets in moeten reflecteren. Wel wat veel lensflares Auto iets link naar voren kantelen?
De flow van de sneeuw over het dak is mooi. Desalniettemin: mooie plaat!
Trouwens ander halve dag werk geweest. Vandaar dat ie niet perfect is. Het ging me om de snelheid van het maken van de plaat.
Conceptueel is het erg zwak werk, maar mijn insteek was dat ik persee een BMW wilde maken en iets met bergen. 1+1= deze plaat. 😊 Het model had ik nog liggen van een vorig project. (Route66) Maar de shading opnieuw gedaan en de scene er om heen natuurlijk ook. De orginele render (incl sneeuw en backplate) is 5000 pixels breed.
Hoop dat dit de plaat in perspectief plaatst. C ya!