Ik kan deze niet in mijn orginele post integreren. Dan maar via de reply.
Thanks GroundZero
Belachelijk weinig tijd om aan te werken vandaar deze late update: Probeer een andere style en kapsel uit . Mijn initial idee was om een asian hulk te maken. Dit komt misschien wel in de buurt kwa kapsel.
Gezicht is nu wat menselijker. Hier en daar wat bumps/wrinkles erbij gepaint.
@Mastone: THanks... Het is nu weer omgegooid kwa hoofd . Persoonlijk hou ik het hoofd klein om nadruk te leggen op de absurd overdreven lichaam. Zie hier de laatste update. Het is ook erg afhankelijk met wat voor focal lenght je presenteerd. Dezelfde hoofd ziet bijv kleiner uit op een groothoeklens zeg maar. Deze is vrij orthographisch.Daarnaast heb aan zijn spijkerbroek gewerkt. Dit is een simulatie en ik ben van plan de basis op te zetten een goede clothsolver en daarna extra details erin te sculpten en kapot maken.
Thanks Daniel, Voeten hebben nog wat meer werk nodig. Ben nog niet zo tevreden met de vingers en ribcage & buikspieren. Heb laatste tijd weinig tijd om mijn hulk te updaten. Maar weekend is het gelukkig weer feest. Even twee rendertjes gemaakt voor jullie.
Aangezien ik niet multiple jpg kan uploaden dan maar nog een keer
Thanks Edwin😊 Een poging om een spijkerbroek te maken. Quick texture poging. scheuren en naairandjes zijn misschien niet subtiel genoeg. Maar ik laat het even bezinken en ga zo weer oppakken
Geinspireerd door Avengers Hulk. Mijn versie hiervan. Model en texture nog work in progress.
12 jaar geleden geplaatst
2012.
1 Likes16715 Views Reacties
Ik ben zelf ook met een hulk bezig 😄 Alleen wil ik een meer cartoony classic hulk neer zetten. Misschien kunnen we ze laten vechten in een dikke animatie haha 😄
Hi Andre, Ik zag je Hulk ... nice cartoon versie! Ik ben helaas nog lang klaar met de Hulk en daarom nog WIP. Moet nog gerigged worden. Heb in Zbrush gemodeled en gerenderd in Vray/Arnold
Bedankt allemaal. Ogen hebben SSS dat is een wereld van verschil . Zonder SSS zijn ze onnatuurlijk en donker. Hair zijn fibremesh uit Zbrush .Totaal zie je ongeveer 9 miljoen polygonen op het scherm. Zonder displacement
Thx voor het delen. Vette tip over die SSS voor de ogen, was bij mij niet opgekomen. Je denkt stiekem toch altijd aan skins als je die shader gebruikt. Ja oke, en een glas melk... Komt waarschijnlijk door de benamingen in de renderers als skin shader en dergelijke.
Zeker vet! ziet er erg goed uit ja. SSS voor ogen had ik ook niet bedacht, wel goed om eens vaker te gaan proberen die shader te gebruiken. Dacht ook alleen aan melk, ketchup en skin enzo.
die haren zijn ook erg cool. leuk kapsel, erg niet 3d qua stijl en dat maakt het voor mij zo cool. Of ie net uit bed komt.. Boeiend werk!
Thanks! Goed gezien.Out of bed -look is eigenlijk een battle look. De meeste Hulk die ik heb gezien is fris en te netjes..deze moet als ware een doorgewinterde veteraan boxer uitzien met veel lidtekens en verwondingen. Al is hij onverwoesbaar 😊
Een beetje late reactie ;A;, maar fantastisch gedaan, Khitan! De anatomie in het bijzonder. En vriendelijk bedankt voor het delen van de sss tip voor de ogen. Wel interessant voor de verandering, zo een ruige look. Loving the scars. Heb zelf ook nog ergens een 3d model van de hulk op standby staan lol one of those neverending projects, ya know
Thanks Thedonmocro, Dit was ook een neverending project totdat ik freelancer werd en zelf tijd voor maakt om het af te maken. Ben sinds april dit jaar begonnen met verschillende vormen van Hulk .Ik hou een blog bij van wat ik doe je kan het eerste model hier vinden : http://khitans.blogspot.nl/search/label/hulk
Zeker hij is skinny vergeleken met de echte hulk. Maar het is een esthetisch keuze en ik wil eigen draai aan geven. Misschchien is de naam Hulk een misleidende naam in dit geval. Je paintover ziet zeker goed uit.Ik volg je blog ook al een tijdje. Leuke anatomie en zbrush schetsen. Keep up the good work!
Ik dacht dat je hem op de echte hulk wou laten lijken vandaar mijn feedback:P Maar je hulk ziet er gewoon erg goed uit ik krijg ook gelijk zin om een hulk te maken.
ja dat klopt maar ik moet nog veel leren om op dit niveau te komen. Ik ben eigenlijk ook nooit tevreden met mijn eigen werk maar dat zorgt er ook voor dat ik beter wil worden
Persoonlijk vind ik het skinny juist heel erg cool.. smaak valt niet te twisten verhaal. @khitan ik vroeg mij af wat je verder met deze hulk wil gaan doen? Animatie?.. 😊
@Daniel: dat is nou het leuke van ons vak. We blijven elke dag nieuwe dingen erbij leren. @Andre: Ik hoop hierna een muscle rig te kunnen verdiepen en Lbrush . Animeren laat ik wel door een vriend doen. Heb nog geen concrete plannen. Maar hou jullie wel op de hoogte
Dit is zeker wel 1 van de beste hulk die ik gezien heb. Hij ziet er veel realistischer uit nu, zelfs zijn voeten stralen kracht uit. Ben erg benieuwd naar het eind resultaat.