Dman
Werk in wording / 20 jaar geleden
Game model Hier mijn eerste poging tot het maken van een model voor UT2003/2004.
Ik heb toch maar voor een soort van Biped gekozen omdat ik dan niet zelf de animaties hoef te maken, alleen krijg ik nu het probleem dat het wapen vaak door het hoofd van het rijdier gezwaait wordt.
Heeft iemand nog tips waar ik meer info over UT characters kan vinden ? Die Unreal Developer Network site is echt heel erg onoverzichtelijk en er is veel te weinig info te vinden.
 Like
Volg
 Reageer
Nog 12 reacties weergeven
Dman
@3ddy : nou graag ! kun je een linkje posten ? Anders heb je mijn email adres wel toch ?

dat inbakken van die GI lukt me nog niet helemaal omdat ik de verschillende textures niet in verschillende map channels krijg. Volgens mij wil da niet echt meer achteraf. Ik heb ze nu allebei in dezelfde uvw unwrap modifier zitten en ik krijg ze niet gescheiden zonder dat ik de hele unwrap overnieuw moet doen.
 20 jaar geleden
Corny
misschien kunnen we allemaal eens zo'n model maken en vervolgens tegen elkaar spelen.

I frag you, because you wear weird clothes and have to many polies! Zoiets.
 20 jaar geleden
3ddy
Je bedoelt, van dat paard en die man? Detach dat paard eens van die man
 20 jaar geleden
Dman
Dat is ook wel een slim idee. Ik dacht eerst van dat kan natuurlijk niet, want dan heb ik niet meer 1 model, maar dat maakt natuurlijk niet uit als het er alleen even om gaat om die textures te renderen. Kijk, zo leer ik nog eens wat ! 😄
 20 jaar geleden
3ddy
Oke, ik heb hem hier staan:

http://www.3dhype.com/temp/3ddy/TEXTUREGRID-0512.zip
 20 jaar geleden