Rooster
Autodesk 3D Studio Max / 20 jaar geleden
max 3.1 naar maya is er een behoorlijke manier om van 3dsmax 3.1 naar maya te exporteren?
heb 1 of 2 manieren gevonden met een aantal tussen programma's maar is vervelend langdurig en vaak ook slordig werk.
 Like
Volg
 Reageer
Nog 2 reacties weergeven
3ddy
Graag gedaan, zelfs wings3d is een goede converter, alleen dan wel voor mesh...
 20 jaar geleden
Corny
3ds kan in Maya worden geimporteerd. Als er niet te rare dingen mee zijn gebeurd komt het goed door incl. shaders en uv maps
 20 jaar geleden
3ddy
Jep, volgens mij was het een plugin die je kon downloaden van http://www.alias.com. Heb hem wel eens uitgeprobeerd, ging wel oke!
 20 jaar geleden
Corny
Oh ja dat is waar, is onderdeel van de maya bonus-tools. Een aantal scriptjes en plugg-ins met in versie zes een aantal zeer verrassende. Op www.alias.com vindt je op de downloadpage een bonustools hoofdstukje met oa. een aantal animaties waarin nieuwe features worden uitgelegd. Dat ziet er verdomd goed uit. Speciale rig functies die armen voeten en ruggen besturen, not bad!!
 20 jaar geleden
3ddy
Klinkt interessant 👍
 20 jaar geleden