Fijn weer eens wat op deze website te zetten. Mijn laatste foto's/renders kwamen uit 2004, toen ik net 2 jaar bezig was met het leren van 3D Max en vooral focus had realistisch renderen/modeleren. Ik heb lidnummer 77 op deze website zag ik, een van de eerste toen. Mijn werk en carrière zijn een andere kant op gegaan, en ik heb het vooral druk gehad met zaken die niets met 3D te maken hadden. Nu is het bijna 20 jaar later en ik ben weer begonnen ;-)
Ik maak modellen om mijn kennis te verbeteren, leer de nieuwe tools en doe weer ervaring op. Hierbij mij eerste nieuwe project, ik focus op dit moment vooral op low-poly game modellen, 3DS Max - Substance painter en dan richting Unity of Unreal. In dit geval is het een WW1 fantasy plane geworden, een rotte Red Baron met veel blaren. Tijdje op een vliegveld gestaan, helaas wat verwaarloosd. Je kan er nog wel een paar rondjes in vliegen, maar verwacht er niet te veel van ;-)
Al tijdens het maken van het model zag ik in dat ik het nu al weer anders zou aanpakken. Ben mij bewust van diverse fouten, maar vond het belangrijk om het wel af te maken en niet in een folder stoffig te laten worden.
Dit zijn de kenmerken:
3DS Max - Substance painter
1416 Polys
2907 Tris
1739 Verts
PBR textures
Laat vooral wat van je horen in opmerkingen.
Verder zou ik graag in contact komen met mensen uit het game 3D vak, op zoek naar nieuwe kennis en ervaringen om mijn modellen te verbeteren.
Groet, Jeroen