Coca-Cola vending machine
Coca-Cola vending machine
Karel Kiers
Freelance technical artist
 Like
Volg
Vrienden van 3dhype:

Coca-Cola vending machine

De laatste tijd ben ik al freelance artist, vooral bezig met procedural modeling in Houdini. Maar in mijn vrije tijd vind ik het nog wel leuk om simpelweg te box modellen in Maya. Zo heb ik deze Coca-Cola vending machine gemaakt in Maya en heb de textures in Substance Painter gemaakt. Eerst heb ik een high poly model gemaakt om daar vervolgens een low poly versie van te maken. Deze is vervolgens geunwrapped (nog een beetje met de vertex normals gespeeld) en zonder cage model gebaked and getextured in Substance Painter. Het gaat hier om één 4K PBR texture set.

De achterliggende gedachte hiervoor is, dat het in een game engine gebuikt wordt. Het gaat dus niet over de render kwaliteit. De renders zijn simpelweg gemaakt in Substance Painter. De Sketchfab versie is het beste om te bekijken.

Ik zal binnenkort wat van mijn freelance werk hier op zetten.
3 jaar geleden geplaatst 2022. 2 Likes 1587 Views  Reacties
 Deel
 Pin
 Tweet
 Deel
 Reacties
3ddy
Nice! 👍
 3 jaar geleden
 Reageer
Gebruikte software

Maya

Substance Painter
Meer van  Karel Kiers Thema's
Game Art
Sneltoetsen
Vorige
Volgende
Sluiten
esc