Droopdog
Werk in wording / 20 jaar geleden
eerst interieur(vray en max) hey iedereen, heb eindelijk nog eens iets om te poste hier, wat al ff gelede is
het is mijn eerste interieur, en gerenderd met vray, de eind doel stelling is realistisch te make
dus ik denk dat dat nog een lange weg is!

light setup: 1 direct light= zon licht
                 5 vray lights

tell me what ya think about it! wat kan ik nog in de scene zette?

 Like
Volg
 Reageer
Nog 13 reacties weergeven
Corny
De keith haring boven de bank is wel wat errug gestretched, verder ga je met sprongen vooruit, volgens mij.
 20 jaar geleden
Wdekreij
Ik vind hem mooi, ik doe het je (nog) niet na 😉 Vooral de vloer-texture vind ik persoonlijk vetjes 😄
 20 jaar geleden
Pixelstudio
veel beter maar toch :

- Als eerste die rendertijd is veel te lang voor zoiets.
- als tweede er is te veel color-bleeding d.w.z je hebt een rood plafon, daardoor wordt de kleur van het licht te veel beinvloed. zo'n rooie gloed is niet realitisch (als je realism wilt bereiken)
- plinten zijn te groot (vergelijk bijvoorbeeld met je kruk
-misschien een idee om je render settings eens te laten zien, dan kan ik daar veel meer mee 😊

'k hoop dat je er wat aan hebt 😊

suc6

Martijn
 20 jaar geleden
Droopdog
hier is grotere versie--> http://www.freewebtown.com/droopdog/render%20settings.JPG

nog een vraagje, heeft iemand misschien goede textures voor zetel en tapijt? 😉
 20 jaar geleden
Pixelstudio
ah ha, geen photons, misschien kun je daar eens wat testjes mee doen.

maar goed voor IR map alleen :
min/max rate -3 / -2
hsph.subdiv 40
intersmpl 40

first bounce 0.9
second 0.8

dan heb je een aantal lichten, ik weet niet precies hoe je dat hebt gedaan, over het algemeen komt er een vray licht achter elke raam, met een direct light dat fungeert als zon-licht.
deze lichten hebben allemaal ook een subdiv daar kun je ook eens iets mee proberen.

maar als ik het goed heb is er geen raam in die kamer, daarom weinig licht van buiten.
dat betekend dat er veel licht indirect uit die andere kamer moet komen.
ik zou kiezeo om daar een vray licht voor te gebruiken (in de deur opening)

of gaan experimenteren met photon's, daarmee kun je de second bounce veel beter krijgen vind ik 😊

oh ja, bij image samples zet de AA filter op catmull-rom of die daar onder komt (weet de naam ff niet)
 20 jaar geleden