Lubbe1974

Portfolio Info Blog Likes (14) Volgt (1) Volgers (1)
 Bericht
Volg
 Virtual reality door interieur(s) of in 3D PDF

Hallo,


Een klant van mij wil graag door interieur kunnen lopen van mijn Max model. Ik heb begrepen dat er de mogelijkheid is om een 3D pdf te maken of natuurlijk, de hype van tegenwoordig, door een VR bril. In beide gevallen heb ik er nog weinig kaas van gegeten en doe het dan ook via deze weg. Weet iemand of er een goede, simpele, uitleg is van één van de twee of alle twee de onderwerpen? (Ik hoop natuurlijk allebei. Mag ook niet al te veel kosten. Ik had voor pdf o.a. gezien dat er "Tetra4D" is maar dat is erg duur.

Mijn pc:

OS: Windows 8.1

Processor: I7-3770 cpu@3,40 Ghz

Videokaart: Geforce GTX 660

RAM: 16GB


Mijn Software:

3d studio Max 2015

Vray 3.00.07

Alvast bedankt.

 Like
 Reageer
 system configuratie Hallo,
Ik draai al een tijdje met mijn pc en dat gaat wel goed maar ben nu aan het overdenken om mijn videokaart te vervangen. Ik heb een Geforce GTX 660. Ondertussen een oudje. Nu wordt je op het internet overspoeld door goede en betere kaarten. Ik zou tot een bedrag van max € 500 gaan om een goede kaart aan te willen schaffen om wellicht ook gpu te gaan renderen (voor zover dat mogelijk is. Heeft er iemand een goede suggestie?

Mijn pc:
OS: Windows 8.1
Processor: I7-3770 cpu@3,40 Ghz
Videokaart: Geforce GTX 660
RAM: 16GB
 Like
 Reageer
 Schuddend beeld bij camera animatie (Path constraint) (opgelost)

Hallo,

Ik gebruik 3D Studio max om te modeleren en probeer me nu iets meer wegwijs te maken in animatie en op dit moment camera movement. Ik loop tegen het volgende probleem aan.

Ik probeer een animatie te maken van een object waar een camera omheen draait. Het object blijft dus gecentreerd. Als ik deze render dan schud het beeld van het eindresultaat de hele tijd. Ik gebruik het object, een plane, een circel (shape) en een target camera. De camera verbind ik met path constraint. Ik heb op het internet ook iets gelezen over het gebruik van een Dummy maar ook hier kom ik niet verder mee.

Weet iemand hier een antwoord op?

Hans van der Lubbe


 Like
 Reageer
 Dwg import losse objecten van maken Goedenavond,
Ik wil artist impressions maken m.b.v. Dwg bestanden. Ik weet hoe ik het moet importeren maar loop tegen het volgende probleem aan. Max zet het om in 1 object van editable splines welke ik niet los van elkaar kan bewerken. Als ik bijvoorbeeld het zijaanzicht wil draaien dan draait de hele tekening mee. Graag wil ik dat alle plattegronden aparte objecten worden zodat ik ze als het ware 3D in elkaar kan puzzelen als een blueprint. Vast niet zo moeilijk maar ik moet nog veel leren.
 Like
 Reageer
3ddy Publishing © 2000 - 2025