Lubbe1974
1 Volgers 0 Likes 32739 Views
Hallo,
Een klant van mij wil graag door interieur kunnen lopen van mijn Max model. Ik heb begrepen dat er de mogelijkheid is om een 3D pdf te maken of natuurlijk, de hype van tegenwoordig, door een VR bril. In beide gevallen heb ik er nog weinig kaas van gegeten en doe het dan ook via deze weg. Weet iemand of er een goede, simpele, uitleg is van één van de twee of alle twee de onderwerpen? (Ik hoop natuurlijk allebei. Mag ook niet al te veel kosten. Ik had voor pdf o.a. gezien dat er "Tetra4D" is maar dat is erg duur.
Mijn pc:
OS: Windows 8.1
Processor: I7-3770 cpu@3,40 Ghz
Videokaart: Geforce GTX 660
RAM: 16GB
Mijn Software:
3d studio Max 2015
Vray 3.00.07
Alvast bedankt.
Hallo,
Ik gebruik 3D Studio max om te modeleren en probeer me nu iets meer wegwijs te maken in animatie en op dit moment camera movement. Ik loop tegen het volgende probleem aan.
Ik probeer een animatie te maken van een object waar een camera omheen draait. Het object blijft dus gecentreerd. Als ik deze render dan schud het beeld van het eindresultaat de hele tijd. Ik gebruik het object, een plane, een circel (shape) en een target camera. De camera verbind ik met path constraint. Ik heb op het internet ook iets gelezen over het gebruik van een Dummy maar ook hier kom ik niet verder mee.
Weet iemand hier een antwoord op?
Hans van der Lubbe